2018-05-17

Nabór na wolne stanowisko pracy - referent

ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH w MIKOŁOWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Referent

.......................................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

Niepełny wymiar czasu pracy- ½ etatu, umowa o pracę na czas określony
6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

......................................................................................................................................................

(przewidywany okres zatrudnienia)

 

  1. Wymagania niezbędne (konieczne):
    • wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe;
    • preferowane doświadczenie: minimum 2-letni staż na ww. stanowisku lub zbliżonym;
    • posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska, państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
    • oświadczenie o niekaralności;
    • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
    • brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • posiadanie nieposzlakowanej opinii;
    • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku;
    • dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.01.2007 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz.U. z 2007r. Nr13, poz.82 ze zm.).

 

  1. Umiejętności konieczne:
    • biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, umiejętność korzystania
      z Internetu);
    • umiejętność redagowania pism urzędowych;
    • znajomość obowiązujących przepisów prawa oświatowego, w szczególności
      w odniesieniu do prowadzonej dokumentacji.

 

  1. Umiejętności dodatkowe (pożądane):
    • zaangażowanie, kreatywność i odpowiedzialność, sumienność;
    • komunikatywność i umiejętność współpracy;
    • samodzielność, zdolność szybkiego logicznego  podejmowania decyzji oraz organizacji własnej pracy, zarządzanie informacją;
    • dyspozycyjność;
    • zdyscyplinowanie oraz wysoka kultura osobista;
    • znajomość przepisów dotyczących Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe
      (Dz. U. z 2017 r. poz. 59, 949 i 2203 oraz z 2018 r. poz. 650);
    • znajomość przepisów dotyczących Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60, 949 i 2203);
    • znajomość przepisów dotyczących Ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty
      (Dz. U. z 2017 r. poz. 2198, 2203 i 2361) oraz wydawanych na jej podstawie przepisów wykonawczych;
    • znajomość Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego
      (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149, 650).

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku referenta:
    • organizacja pracy sekretariatu uczniowskiego;
    • wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji uczniów;
    • współpraca z nauczycielami i wychowawcami w zakresie realizacji obowiązku szkolnego;
    • archiwizowanie dzienników lekcyjnych i arkuszy ocen;
    • wystawienie zaświadczeń, duplikatów, różnego rodzaju korespondencji;
    • bieżące załatwianie spraw uczniowskich, a także wykonywanie zadań
      administracyjno - biurowych na wniosek uczniów i ich rodziców;
    • wystawianie legitymacji uczniowskich i ich prolongata;
    • przygotowanie dokumentacji związanej z organizacją egzaminu maturalnego
      i egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe;
    • obsługa programu Hermes;
    • sprawozdawczość;
    • ewidencjonowanie świadectw maturalnych i dyplomów potwierdzających kwalifikacje zawodowe;
    • wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej w zakresie sekretariatu uczniowskiego;
    • wykonywanie wszelkich prac biurowych związanych z pracą w sekretariacie uczniowskim.
  2. Warunki pracy i płacy:
    • niepełny wymiar czasu pracy (1/2 etatu);
    • termin rozpoczęcia od 01.06.2018 r.;
    • miejsce pracy - Mikołów, ul. Rybnicka 44 - trzykondygnacyjny budynek
      biurowy - wyposażony w zaplecze socjalne, kadrowe i techniczne;
    • charakter pracy - praca w ustalonych godzinach, w pomieszczeniu ze stanowiskiem komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności  oraz umiejętności zarządzania czasem.
  3. Wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych:

W miesiącu kwietniu 2018 r., tj. miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Technicznych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 2%

  1. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej;
    2. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
    3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, staż pracy, ukończone kursy lub inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje
      i umiejętności;
    4. oświadczenie o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do wykonywania pracy na   stanowisku urzędniczym;
    5. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślnie popełnione
      i korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych
w Mikołowie, ul. Rybnicka 44, sekretariat główny (pokój nr 33)
lub w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego drogą elektroniczną na adres: sekretariat@zst.edu.pllub pocztą na adres Zespół Szkół Technicznych
43-190 Mikołów, ul. Rybnicka 44 z dopiskiem:

„Dotyczy naboru na stanowisko referenta”

w terminie do dnia 28.05.2018 r. do godz. 1000

(w przypadku przesyłek listowych decyduje data wpływu do szkoły).

 

Aplikacje, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły (bip.zst.edu.pl).

Wymagane dokumenty aplikacyjne – CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922, z 2018 r. poz. 138)
oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008
Nr 223, poz. 1458 Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z 2017 r. poz. 60, 1930).

 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz data rozmów kwalifikacyjnych zostaną opublikowane do godz. 1500dnia 28.05.2018 r.

 

Ostateczną decyzję w sprawie zatrudnienia po przeprowadzonej procedurze naboru podejmuje Dyrektor Szkoły.

 

Szczegółowych informacji udziela Dział Kadr 43-190 Mikołów, ul. Rybnicka 44 pokój nr 36 (parter)
tel. 32 22 62 028 wew. 125.

 

Pod wskazanym adresem można zapoznać się z regulaminem zatrudniania pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie oraz kryterium, oceny podczas selekcji końcowej kandydatów.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..